Klantenservice
De klantenservice staat bij Palmexpert.nl centraal. We vinden het erg belangrijk dat u online optimaal geholpen kunt worden wanneer u vragen hebt of gewoon meer informatie wilt hebben over onze producten en diensten (bezorgservice). Via deze klantenservice pagina's hopen we dat u een passend antwoord zult krijgen op al uw vragen, opmerkingen en eventuele klachten (al doen we er natuurlijk alles aan om klachten te voorkomen).
Het kan voorkomen dat u specifieke vragen of opmerkingen hebt. In dat geval kunt u altijd contact met ons opnemen per e-mail of telefoon op +31(0)529 - 45 72 45 (dagelijks bereikbaar tussen 09u00 - 17u00). Via de e-mail antwoorden we doorgaans binnen 24 uur
Veelgestelde vragen
1.1 Waar vind ik verzorgingtips over Mediterrane bomen en planten?
Wij hebben een speciaal blog met relevante artikelen beschikbaar op onze website. Hier vindt u belangrijke informatie over bijvoorbeeld de verzorging van palmbomen of de verzorging van olijfbomen. Ook vindt u er artikelen over andere onderwerpen die interessant voor u kunnen zijn.
Ga direct naar onze blogpagina.
1.2 Wat is de levertijd van een online bestelling?
Als u een plant of boom bij ons op de webshop hebt besteld is deze gewoon bij ons op voorraad. Levering kan dus in veel gevallen al de volgende werkdag. Betreft uw bestelling een grote plant of boom die onder pallet vervoer valt? In dat geval zullen wij altijd contact met u opnemen om een bezorgdatum met u in te plannen. Daarmee komt de levertijd op gemiddeld 2-3 werkdagen.
1.3 Wat is de bestelstatus van mijn bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per e-mail toegestuurd. Afhankelijk van de grootte van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om een bezorgafspraak in te plannen.
Betreft het een kleine bestelling (dozen of pakket post) dan ontvangt u van ons een track & trace zodat u uw bestelling kunt volgen totdat deze is bezorgd.